lørdag den 30. juli 2011

Blog-award



Jeg har modtaget en blog award fra skønne elskmedmad , tusinde tak for det søde:-)


Reglerne er:
-Man skal linke til den, som man har modtaget awarden af.
-Man skal sende awarden videre til 5 andre bloggere, 
der har færre end 100 faste læsere.
-Man skal svare på 5 spørgsmål.

1: Hvorfor begyndte jeg at blogge?

Jeg havde i et stykke tid kigget rundt på nettet på andre blogs, og tænkte at det kunne da være sjovt selv at prøve.. Jeg har altid elsket at lave mad, både efter opskrifter, men også selv at eksperimentere .. Siden jeg ikke var ret gammel, har jeg hjulpet min mor med at lave mad, og lidt senere fik jeg maddage derhjemme.. Jeg har også gået på levnedsmiddel , men måtte desværre droppe ud.. Men min passion for at stå i køkkenet og hygge, er bestemt ikke forsvundet :-)

2: Hvilke blogs følger du?

Uh, jeg følger efterhånden en del, både madblogs og kreative blogs.. Jeg falder jævnligt over nogle nye blogs, som jeg så vælger at følge fast.. Jeg følger bla.:


3: Favorit farver?

Uh jeg har mange farver jeg godt kan lide.. Men Limegrøn/æblegrøn og forskellige nuancer lilla må være mine favoritter...

4: Favorit film? 

Min favorit film er helt klart , " Livet er smukt" .. Den er simpelthen så fantastisk, både sjov, gribende og spændene på samme tid....

5: Hvilke lande vil du besøge?

Hmm, ja det var straks værre *Gg* Jeg har altid haft en drøm om Hawaii , og min stedfar lovede mig som 12 årig en rejse dertil, ja jeg venter stadig *Gg* 

Så kunne jeg godt tænke mig at komme til Thailand og Kina , for at opleve kulturen derovre, og for at kunne købe en masse billig skrammel *Gg*

Jeg vil også gerne til Lanzarote i Spanien. Og grunden dertil er at min kærestes far er derfra, sdå jeg vil gerne se hvor min kæreste kommer fra.. Vi har også snakket om vi skal derned indenfor de næste par år , for at finde min kærestes familie :-)

Så ville jeg også gerne vil Vilnuis igen, for at se KGB musset , jeg har dog set det før, men fik desværre ingen billeder, og det er ved at være 10 år siden jeg var afsted..


Jeg giver Blog Award til:

Kreamilla - Hun er ny her i bloglandet, og hun har lavet nogle super søde hæklede dyr :-)

Kristinesdilemma - Fordi øøøøhm, hun er min grandkusine *Gg*

LykkeS -  Hun har simpelthen så fin en blog, elsker at se billeder af hendes nye projekter i hjemmet.

Dennysgerrigemuffin - En blog med lidt af hvert.. Elsker især billederne af den lille vovse.. jaja, man er vel hunde menneske *Gg*

bitterfissen-bethany - Bare for at være på tværs *Gg*

Jeg ville gerne have givet den videre til Cookiecrumble , men det har skønne Mariam der gav mig den allerede gjort, så tænkte det ville være lidt dumt jeg også kastede den afstedi den retning.. Mange af de blogs jeg følger har desuden også mere end 100 faste læsere, og dem må man jo ikke give videre til.. 

Håber dem jeg har sendt den videre til, vil være med i legen og modtage awarden :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar