mandag den 25. juli 2011

Give away..


Nu vil jeg altså også holde en give-away :-) Man kan vinde det som er på billedet , og det er en lille kogebog , en pakke håndlavede chips, en lille økologisk chokolade bar med hvid chokolade og mango, og en pakke mango te..

Man skal ikke være fast læser for at deltage... Man kan deltage med op til 3 lodder, reglerne er følgende:

1 lod: En kommentar her på indlægget
2 lodder : En kommentar her på indlægget + fast læser
3 lodder: En kommentar her på indlægget + fast læser + link til denne give-away på din egen blog.

Vinderen bliver trukket d.8 August kl. 20

32 kommentarer:

  1. Sikke da en fin gove away Rikke :) Uhm, mango the lyder skønt og sommerligt, og den kogebog ser bestemt heller ikke dårlig ud ;) JEG MÅ VÆRE MED HER: Og det bliver med 3 lodder ;)

    God aften :)

    SvarSlet
  2. Jeg kan fortælle at teèn smager super godt.. Jeg drikker den selv ind imellem :-) Der er også nogle rigtig fine opskrifter i bogen, jeg har bare 2 *Gg*

    SvarSlet
  3. Jamen så har jeg vel to lodder :P

    SvarSlet
  4. Det er da lige det du har Christine :-)

    SvarSlet
  5. Ihh hvor en fin give away :) Det må næsten give et ekstra lod at have gået i klasse sammen i 10 år? Ej bare for sjov ;)

    SvarSlet
  6. Haha Line, nej den går nok ikke *Gg*

    Du glemte helt at skrive hvor mange lodder du deltager med :-)

    SvarSlet
  7. Uhhhmmmm... chokolade!!! :) :) :)
    Jeg snupper lige 2 lodder :)


    Jeg har lagt et link til din fine giveaway her:
    ~*~*~GiveAwaysDK~*~*~

    Måske du har lyst til at deltage i min giveaway?
    ~*~*~KLIK HER~*~*~

    SvarSlet
  8. Mmm, hvor ser det lækkert ud!! Sidder og krydser fingrer for, at jeg vinder! :D

    Men to styks lod, tak.

    SvarSlet
  9. Deltager helt VILDT gerne med 2 lodder - husk også at deltage i min give aways om Per Hillo malerier

    SvarSlet
  10. Wauw, hvor flot! Deltager med 3 lodder :)

    Line

    SvarSlet
  11. Nice!!! :) To lodder til mig, tak!

    KH Regitze

    SvarSlet
  12. Uhaaa, mine tænder løber allerede i vand over de lækre gevinster, namme nam!!!

    Smider to lodder i puljen og håber det rækker!!:)

    betinaz@gmail.com

    SvarSlet
  13. Lækker præmie, jeg deltager med 2 lodder ;D

    SvarSlet
  14. Nå ja hov, jeg deltager med 2 lodder :)

    SvarSlet
  15. Niiice! <3

    3 lodder tak. :)

    Eeyorenyk
    www.cautious.dk

    SvarSlet
  16. Deltager med 3 lodder :)

    www.moniquedahl.blogspot.com

    SvarSlet
  17. Hej Rikke,

    Sikke en dejlig give away:) Jeg deltager vist med 2 lodder...fast læser og kommentar:)

    Jeg har forresten givet dig en blog award. Håber du vil modtage den:) Gå ind på in blog for nærmere info:)

    Mvh
    Mariam

    SvarSlet
  18. Hvor er det skønt så mange vil deltage :-)

    Mariam, uh det har jeg da slet ikke set, det vil jeg da lige gøre :-)

    SvarSlet
  19. Lækker Give Away. Deltager med 2 lodder.

    SvarSlet
  20. Jeg vil gerne være med på 3 lodder. :)

    http://tenaltz.blogspot.com/p/give-aways.html

    SvarSlet
  21. Dejlig inspirende blog :-) Jeg deltager med to lodder.

    SvarSlet
  22. Nu er jeg jo ret vild med mangote så der er jo grunden i sig selv. Har meldt mig som læser også. Så trækker 2 lodder. Lige lagt en lille giveaway ud på egen blog også :)

    SvarSlet
  23. Flet og sjov: Mango te er simpelthen også bare godt :-)

    SvarSlet
  24. Vil jeg da gerne være med i :)
    Er fast læser og linker til din give-away på min blog - selvom give-away'en ikke har så meget med kager at gøre og jeg heller ikke har så mange læsere endnu ;)
    Kig endelig selv forbi min blog:
    sweetlittlebakingaddiction.blogspot.com

    Anna

    SvarSlet
  25. Hej Rikke

    Lækre sager, jeg hopper med på 2 lodder ;-)

    SvarSlet
  26. Deltager med 2 lodder.. super lækre sager man kan vinde:)

    SvarSlet
  27. Uhh, faldt lige over din give away og sikke nogle lækre sager. Jeg er med på et enkelt lod :)

    SvarSlet
  28. 3 lodder :)


    kontakt mig her http://proox.blogspot.com/

    SvarSlet
  29. 3 lodder til mig tak (:

    Kirsti_mt@hotmail.dk

    SvarSlet