torsdag den 14. juli 2011

Se lige hvad jeg har købt :-)



Jeg har i lang tid gerne ville have disse 2 bøger, men pengene har ikke været så store på det sidste, men da jeg så var i føtex i dag, var de begge sat ned, og så blev jeg altså nød til at købe dem med hjem.. Jeg har i forvejen politikkens dessertbog, som Mette blomsterberg har skrevet, men det er jo ikke samme opskrifter.. Nøøj jeg glæder mig til at afprøve nogle af hendes skønne opskrifter, men det bliver vist først en dag vi skal have gæster, det er jo altså lidt finere kager og desserter...

Cupcake og muffin bogen er simpelthen også fantastisk, der er så mange lækre opskrifter deri, og også en del specielle sammensætninger, som jeg klart skal afprøve...

Og så har begge bøger jo de mest fantastiske billeder, sikke en fryd for øjet :-)

4 kommentarer:

  1. Ja ikke... Jeg blev også total glad da jeg så de var sat ned.. De røg ret hurtigt ned i kurven :-p

    SvarSlet
  2. Hehe Anne :-) Jeg er også super glad for dem :-)

    SvarSlet