mandag den 15. august 2011

Gaveleg


Jeg har sagt ja til at være med i gavelegen, og har i dag hentet den mest fantastiske pakke på posthuset, min pakke er fra Loppelækkerier .. Iiih hvor var det dog bare en skøn pakke at åbne, og jeg så straks at Charlotte faktisk har brugt tid på at se, hvilke farver der går igen herhjemme, nemlig lilla og grøn.. Jeg blev helt overvældet over alle de lækre ting der var i pakken, i den lille kagedåse i kan se, er der hjemmebagte småkager, glæder mig til at smage dem senere :-)

Jeg deltog egentlig i legen fra min kreative blog, men da jeg ikke har særlig mange læsere derinde, vælger jeg at lade den køre videre herfra...

Så nu søger jeg 2 personer der har lyst til at lege med.. Dem vil jeg sende en gave til, og de skal så sende en retur til mig, og derefter fortsætte legen med 2 andre... Man skal ikke sende noget bestemt, men sende hvad man har lyst til, og hvad fantasien nu kan række til.. Jeg er gået i sving med at tænke over, hvad jeg skal sende retur til Charlotte :-)

De 2 første der kommentere på dette indlæg at de vil lege med, vil være dem jeg sender en gave afsted til :-) Så hvem vil lege med?

7 kommentarer:

  1. Ejh altsååå :) Sikke nogle fine sager du fik tilsendt. Cool gjort af Carlotte, lige og tænke over farverne hjemme hos dig :) Virkelig sødt.

    Jeg vil da super gerne være med ;) Det skal da afprøves :)

    SvarSlet
  2. Vil du så ikke sende mig en mail på Nellespille@gmail.com , med din adresse? Så skal jeg nok få sendt en pakke afsted i din retning :-)

    Og ja, det er bare nogle rigtig fine ting jeg har fået, er rigtig glad for det hele :-)

    SvarSlet
  3. Jeg vil også gerne være med! Så kan du også spare portoen ;-)

    SvarSlet
  4. Ej Malou, jeg magter simpelthen ikke at gå HELE vejen hjem til dig, og tilbage igen.. Ahahahaha...

    Jamen så går jeg også igang med at tænke hvad der mon skal i din pakke :-) Jeg har jo luret hvor du bor, min kæreste kalder mig for stalker, ahahaha..

    SvarSlet
  5. Hvor dejligt at se at gaven faldt i din smag :o) Jeg vil glæde mig til at se, hvad du finder på at sende retur.... :o) :o)
    Kh Charlotte.

    SvarSlet
  6. Ha ha, fedt at jeg har min egen stalker :-)

    Jeg har din gave klar - så når det engang passer dig kan vi mødes og udveksle. Det kan være du giver en kop te?

    SvarSlet