fredag den 19. august 2011

Gaveleg :-)


I dag har jeg fået min gave fra Malou , og sikke dog nogle skønne ting. Malou og jeg bor i samme kvarter, faktisk har vi kun en p-plads imellem os, så vi havde aftalt at mødes, og gå ned i vores campingvogn og sludre lidt.. Og NØJ hvor var det dog bare hyggeligt, inden vi havde set os om, havde vi brugt lidt over 1½ time.. Malou havde skøn skøn citron-is med, og nøj det smagte godt...

Nu skal jeg bare have fundet ud af om jeg skal lave is eller karameller af den dåse kondenseret mælk jeg fik. Det skal i hvert fald være med lakrids, uanset hvad jeg vælger, da jeg har noget lakridspulver til at ligge i skabet..

2 kommentarer:

  1. Tusind tak for i fredags, det var meget hyggeligt at møde dig :-) Det er sjældent at 1½ time forsvinder SÅ hurtigt.

    Jeg er spændt på hvad du finder på at lave ;-)

    Det går nok lige et par dage før jeg blogger om din gave og gavelegen - er lige lidt bagud med indlæg i tiden. Jeg skal dog vist skynde mig at få pakken fotograferet i dag så jeg kan komme til at spise nogle af de lækre sager :-D

    SvarSlet
  2. Selv Tak Malou :-) For ja, det var godt nok super hyggeligt, håber da vi skal mødes igen :-)

    Puha hvor ville jeg ønske jeg havde fået lavet is, har lige været inde på Ingerslev, og gal der var mange mennesker, og det var simpelthen bare så varmt, selvom jeg kun havde en tynd skjorte udenpå min top..

    SvarSlet