onsdag den 17. august 2011

Give away :-)


Ja beklager altså billedkvaliteten, men det er super svært at tage billeder af de ørestikker.. Denne gang udlover jeg både en første og en anden præmie :-)

1 præmien må frit vælge 2 par ørestikker.
2 præmien må frit vælge 1 par ørestikker.

Reglerne er som sidst..

1 lod - Kommentar til dette indlæg
2 lodder - Kommentar til dette indlæg+ fast læser
3 lodder - Kommentar til dette indlæg + fast læser + link til denne give away på din egen blog.

Vinderen bliver trukket d.1 September kl.20 .

24 kommentarer:

  1. Åhh, de er så fine de øreringe!!

    Smider 2 meget store lodder i puljen og krydser mine små fingre for at det giver gevinst!:)

    betinaz@gmail.com

    SvarSlet
  2. 3 lodder til mig tak :) Ved ikke hvordan jeg skal vælge 1/2 da de alle er så fine :D

    //Anna
    sweetlittlebakingaddiction.blogspot.com

    SvarSlet
  3. 2 lodder. Elsker roseøreringene, har købt en del af dem på Trendsales selv. Knus.

    SvarSlet
  4. Smukke øreringe :-) Jeg deltager med tre lodder.

    Mvh Mademoiselle Black

    SvarSlet
  5. Jeg prøver altså lykken igen. Kan ikke stå for de ørestikker og kan slet ikke lave dem selv. Napper 2 lodder :)

    SvarSlet
  6. Hej
    Kom lige forbi din blog, den er hyggelig :) Og helt sikkert værd at følge.
    De her ørestikker er vildt flotte, så er da nød til at være med i lodtrækningen om dem :)

    SvarSlet
  7. Jeg er med på 2 lodder :)

    sara_sk@live.dk

    SvarSlet
  8. Jeg deltager selvfølgelig med 3 lodder i denne fine give away :) Jeg krydser fingre :)

    Camilla

    SvarSlet
  9. så fine de er, 2 lodder:)

    SvarSlet
  10. Vil gerne deltage med 3 lodder.

    tenaltz.blogspot.dk

    SvarSlet
  11. Deltager med 2 lodder.

    therese_skov@hotmail.com

    SvarSlet
  12. Deltager med 1 lod.

    Sofie.sommerlund@gmail.com

    SvarSlet
  13. 1 lod.
    knus
    Fashionavecnanna.blogspot.com
    nannainusa@hotmail.com

    SvarSlet
  14. de er godt nok søde dem med roserne :-)
    deltager gerne.

    vh stephanie.
    agf_fanen@hotmail.com

    SvarSlet
  15. Jeg er klart med på 3 lodder, og begynder nu allerede at glæde mig til at følge dig:)


    Et lille forsigtigt ps. Jeg har også en lille hyggelig give away kørende, måske det var noget for dig? http://inasdesign.blogspot.com/2011/08/give-away-for-august-september.html

    SvarSlet
  16. Sikke skønne øreringe...jeg deltager med 3 lodder...

    Rigtig god dag... :o)

    SvarSlet
  17. Jeg deltager med tre lodder :D
    Indlægget om din giveaway:
    http://louisececilie.blogspot.com/p/profil.html

    SvarSlet
  18. 3 "SUPER HELDIGE" lodder til mig :D XXX http://dideriksen86.blogspot.com/

    SvarSlet