mandag den 8. august 2011

Og vinderen er :-)


Ja undskyld jeg lige er lidt forsinket, men skulle lige spise :-)

Jeg fik hjælp af min ene hund til at trække lod, han blev ganske enkelt bedt om at stikke snuden i skålen, mens jeg sagde værsgo` , og da han havde fanget en seddel, bad jeg ham slippe :-) Jeg vidste at jeg ikke skulle bruge vores anden hund, for han ville have ædt lappen *Gg*

Og vinderen er:



Tadaaaa :  FletogSjov :-)  Vil du være sød at sende mig en mail på Nellespille@gmail.com , med din adresse? Så sender jeg herlighederne afsted :-)

Tusinde tak til alle jer der deltog...  Jeg har allerede en ny give-away der ligger klar , og regner med at sparke den igang en af de næste dage..

5 kommentarer:

  1. Nej hvor herligt, man må sige jeg er hundeheldig ;)Jeg sender dig en mail. Fortsat god aften

    SvarSlet
  2. iiih, tillykke til flet og sjov :)

    Rikke, jeg glæder mig allerede til den nye give away ;) Jeg står på spring :)

    SvarSlet
  3. Fletogsjov: Haha.. Tusinde tak, og i lige måde :-)

    Kristine: Kan afsløre så meget, at næste give-away bla. indholder noget hjemmelavet :-)

    SvarSlet
  4. Sikke en fantastisk give-away-dog du har dig der!!! Imponerende!!! Han skal bare lige trænes til at trække min lap næste gang!!!:)

    Tillykke til den heldige!!

    SvarSlet
  5. Petola: haha, meget kan han, men han har altså også sin egen vilje *Gg*

    SvarSlet