søndag den 28. august 2011

Så er vi hjemvendt fra en skøn weekend :-)


Og se lige de skønne tallerkner jeg fandt i Brugsen i Tinglev :-) Ja nogen vil jo nok sidde og bande og svovle, fordi det jo er en slags kopi af det kongelige porcelæn.. men jeg har ganske simpel ikke økonomi til at købe kongeligt porcelæn, så de her er perfekte til mig :-) Jeg købte 5 middagstallerkner, og de kostede kun 20 kroner stykket, det var da noget økonomien kunne overkomme :-)

Vi har haft en helt fantastisk weekend på Uge camping, sammen med min far og hans kæreste... Hundene har også haft selskab af deres skønne hund Frida.. Er hun ikke bare lækker?



Da vi kom hjem, fik vi selvfølgelig tømt campingvognen og bilen, og kæresten er så smuttet over til en ven.. Vi gider ikke lave mad i aften, så vi bestiller noget udefra..

Hundene har vist haft en god weekend, de er gået fuldstændig kolde, og det gjorde de faktisk med det samme vi kom hjem.. I kan da lige få et billede af dem hver :-)





5 kommentarer:

  1. Amen de er søde de små vuffere! :D
    Tallerkenerne er lige mig! Uf, gad godt snart falde over nogle lignende på genbrug!

    SvarSlet
  2. Jeg har også savlet over mussel malet i evigheder.. men jeg har simpelthen ikke råd til det, heller ikke brugt, for det holder jo prisen.. Så de her er bare perfekte :-)

    SvarSlet
  3. Ja, turde da næsten heller ikke bruge det HVIS man havde det :P Så en kop til babyer i det ægte til lidt over 500 bobs :O Tænk hvis ungen tabte den!

    SvarSlet
  4. Ja, det er jo ingen hemmelighed, at jeg også elsker musselmalet .. men jeg elsker i det hele taget bare hvidt og blåt porcelæn! De er da virkelige fine - og en pris, som vi kan lide!!

    SvarSlet
  5. Hanne: Ja netop, det var en super pris :-) Og de er bare super fine.. Er lidt træt af det er sidst på måneden, ville gerne have haft nogle dessert tallerkner og en kande også, men dem må jeg drømme om :-)

    SvarSlet