tirsdag den 13. september 2011

Min nye baby :-)



I morges blev jeg vækket af det ringede på døren, det var pakkeposten med en kæmpe pakke, og jeg undrede mig over hvad pokker det var, for jeg ventede kun ismaskinen, og har købt den på merlins webshop, og det var altså ikke merlin der stod som afsender, og kassen var meget stor... Men da jeg åbnede den blev jeg glædeligt overrasket, det var nemlig min nye ismaskine :-)

Jeg har længe villet have en ismaskine, og nu skulle det så være.. Jeg traf mit valg om model, efter at have læst politikkens test af ismaskiner, hvor denne fra phillips vandt :-) Fordelen er bla. at det er med fryse-element, som altså fylder meget mindre i fryseren, end hele skålen, som man skal fryse ned i de fleste andre modeller..

Jeg har smidt fryse-elementet i fryseren, og i morgen vil jeg lave min første portion.. Jeg har allerede 2 slags is  jeg vil lave som de første, så nu skal jeg bare have besluttet om det skal være lakrids is eller om det skal være klidmosters fantastiske citron-is, som jeg har været så heldig at smage , som bliver den første portion :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar