søndag den 4. september 2011

Pakke fra Odense marcipan :-)


Igår lige inden vi skulle ud af døren, ringede det på døren, det var posten med en pakke fra Odense Marcipan, jeg nåede ikke at åbne pakken inden vi skulle afsted, så jeg var jo spændt på at komme hjem og åbne den :-)

Inde i pakken lå disse skønne ting.. 2 poser mørk overtrækschokolade , en rulle kakao marcipan, som de satte i handlen sidste jul, og så en nyhed en rulle marcipan med skovbær :-)
Marcipanen med skovbær kommer i handlen til jul, og jeg glæder mig helt vildt til at afprøve den.. Jeg er gået i tænkeboks over, hvad jeg skal bruge de skønne ting til.. Jeg er nok ude i noget konfekt, og så noget bagværk .. Jeg får det dog ikke afprøvet i disse dage, da min morfar desværre fik fred for nogle dage siden, så har lige en begravelse jeg skal have overstået først..

Jeg siger mange tak til Odense marcipan, i kan tro at pakken har vakt lykke i det lille hjem :-)

3 kommentarer:

  1. Nøj hvor er du heldig. Hvordan kan det være, at du har fået sådan en lækker pakke?

    Spændende hvad du får brugt det til.

    SvarSlet
  2. Det ser vildt lækkert ud.. Hvordan får man fingre i sådan en pakke??

    SvarSlet
  3. Jeg har fået pakken, fordi jeg har skrevet til Odense :-) Jeg har jo set så mange andre bloggere få alt muligt, og jeg ville da også gerne have noget.. Og så var de så søde at sende mig denne skønne pakke :-)

    SvarSlet