mandag den 19. september 2011

Øreringe , fingerringe og hårnåle...






Jeg har besluttet at lukke min kreative blog, jeg får simpelthen ikke lavet særlig meget, og derfor fremstår den ret fesen *Gg* Så nu vil jeg også poste de kreative ting herinde... Beklager de øverste billeder er SÅ mørke, men brugte jeg blitzen, blev de næsten helt hvide....

Jeg fik den anden dag lavet disse smykker , da jeg havde en bestilling på 8 par ørestikker jeg skal have sendt afsted, og når jeg nu var igang, så kunne jeg jo ligeså godt lige lave lidt ekstra :-) Jeg syntes selv de er så fede de her resin blomster.. Har man neutralt tøj på, kan man lige peppe det lidt op, eller man kan farve kordinere smykkerne med sit tøj... Jeg går og venter på at få flere forskellige farver hjem, det er godt nok en halvdyr hobby at have, især når man sjældent sælger noget af det *Gg* Men hyggeligt er det bestemt , og smykker mangler jeg da i hvert fald ikke, haha..

6 kommentarer:

  1. Mange tak Susi :-)

    Jeg har lige fået nye farver hjem i dag, så mon ikke jeg i dag eller i morgen, skal have lavet lidt flere *Gg*

    SvarSlet
  2. er altså nogle super skønne smykker.... glæder mig til vores kommer... :o)

    SvarSlet
  3. Har faktisk lige sendt dem afsted i dag, så i burde have dem i morgen eller torsdag.. Vil du ikke være sød at skrive når de er kommet frem?

    SvarSlet
  4. DEt kan du tro.... :-) glæder mig...

    SvarSlet
  5. Hold da fest de er flotte ;)

    SvarSlet