torsdag den 1. september 2011

Vinderne er :





Ja , som i kan se på billederne, gad min hund bestemt ikke samarbejde i dag.. Først var han ved at æde den første han trak , og derefter gad han bare ikke mere *Gg*

Den først han trak, som jeg fik hevet ud af munden på ham igen, er..........


Mor Lotte :-) Du kan frit vælge 2 par ørestikker.. Så vil du være sød at sende mig en mail på Nellespille@gmail.com , med dine ønsker og din adresse :-)

Den næste måtte jeg jo som sagt selv trække, og det blev..............


Anonym :-) Du må derfor frit vælge et par ørestikker.. Så du må også meget gerne sende mig en mail med din adresse, og dit ønske :-)

Beklager jeg opretter indlægget for sent, men min morfar døde igår, så alt er lidt kaos i disse dage, bla. med en masse telefon opkald osv...

Tak til alle jer der deltog :-)

1 kommentar:

  1. Nej hvor skønt.... 1000 tak til både dig og din skønne hund... Mail er afsendt ... :o)

    Og trist med din morfar... det er så hårdt at miste nogen man elsker... :o(

    SvarSlet