søndag den 23. oktober 2011

Craft it forward


Jeg har deltaget i craft it forward ovre hos frumillascupcakes , og har modtaget disse fine ting... Rammen har fået et billede i, og skal op og hænge i morgen, sammen med en masse andre ting... Og sjovt nok, var jeg faktisk begyndt at overveje at købe en nøglesnor, så hvor heldigt var det ikke lige jeg fik en , og så en der er SÅ fin , den er taget i brug :-) Derudover var der et armbånd med smeltede hama perler, og en hæklet blomster broche med .. Jeg er rigtig glad for alle tingende...

Nu søger jeg så 4 der vil lege videre med mig :-)

Reglerne er følgende:




  • Jeg sender en gave, jeg selv har lavet, til de første 4, der melder sig til legen på dette indlæg.


  • Jeg sender en gave tilbage til den, jeg selv deltog hos. I mit tilfælde Camilla :-)


  • Når I, der deltager, har modtaget gaven, skal I lave et indlæg på jeres blog med et billede af den, samt linke til afsenderen. 


  • I skal så selv sende legen videre med de samme regler. Det eneste krav til gaven er, at det skal være noget, I selv har lavet.
  • Ingen kommentarer:

    Send en kommentar