tirsdag den 4. oktober 2011

MAD messen med andre bloggere.



















I lørdags var jeg afsted på MAD messen i ridehuset i Århus, sammen med flere andre madbloggere.. Det var en super hyggelig tur, og der var rigtig mange spændene ting at smage på, snuse til og høre om... Dog syntes jeg at der var liiige rigelig mange osteboder, men for folk der elsker ost, var det sikkert herligt.... Jeg havde bestemt mig for hjemmefra, at jeg skulle have nogle af Selleberg`s produkter, samt nogle mandler fra summerbird.. Når man købte noget ved summerbird, fik man et gavekort til en plade chokolade nede i deres butik i Århus.. Så jeg skal da nok lige snart ned efter nogle nye mandler, og min gratis plade chokolade :-)

Jeg valgte at sige tak for i dag, da de sidste par stykker, ville ned og stege deres egen bøf.. Klokken var kun omkring 12.30 , og jeg syntes det var lige tidligt nok til bøf, samt jeg var ret "mæt" af sanser og dufte, samt alle de mennesker der var derinde, så jeg ville egentlig bare gerne hjem og slappe af..

Af produkter fra selleberg fik jeg købt 2 glas syltede kirsebær, en flaske kirsebær sirup og 2 flasker kirsebær limonade med brus...På messen var der smagsprøver på de syltede kirsebær, og HOLD NU OP hvor er de bare lækre.. Jeg tror faktisk de er vanedannede :-)



Summerbird havde også smagsprøver på deres mandler, det var den med lakrids, og så en ny med cayenne og citron, og de var simpelthen så gode begge to, så det var dem jeg valgte at købe


Vi var også forbi teahouse `s stand, hvor vi fik en god snak, og fik smagt på lidt forskellige teèr... Jeg fik smagt på en med kirsebær, og en med citron... De smagte begge rigtig godt, og jeg endte med at købe den med kirsebær med hjem, men skal helst sikkert ud i deres butik, og have købt den med citron og snuse til alle de andre varianter..


Jeg var også henne og få en snak med årstiderne, da jeg længe har overvejet at begynde at få en kasse derfra .. Jeg fik fortalt hvad jeg havde i tankerne, og blev så guidet til hvad hun syntes jeg skulle starte ud med osv.. Så jeg bestilte den kasse jeg nu vil have, og venter nu på at få en mail, så vi kan finde ud af, hvornår jeg skal have den første kasse leveret.... Hvis man tilmeldte sig inde ved messen, fik man en gratis kogebog med hjem, så sådan en fik jeg i en pose, sammen med lidt frugt..



Og sidst men ikke mindst, fik man en skøn bog gratis, når man forlod messen



Og så vil jeg stoppe min billedspam :-)

Andre der var inde og kigge på messen?

3 kommentarer:

  1. Hej,

    Spændende indlæg om messen:)
    Jeg var da også inde og se messen, og som Kaffeblogger fik jeg god snak med malabar folkene;)

    Mvh.
    Rune
    kaffeblogger
    www.cafezinho.dk

    SvarSlet
  2. Hej Rune .

    Mange tak skal du have:-) Åh nu drikker jeg slet ikke kaffe, så den eneste kaffestand jeg så var den ved siden af Teahouse, som også var deres. Var det den?

    Selvom jeg ikke drikker kaffe, vil jeg da lige kigge forbi din blog :-)

    SvarSlet
  3. De der summerbird med lakrids, mums. Sikke lækre billeder, det giver jo mundvand det hele

    SvarSlet