onsdag den 5. oktober 2011

Nye indkøb :-)




Så fandt jeg endelig nogle dessert tallerkener , som jeg ville betale for.. 11 kroner i søstrene grene, ja det var da lige til at overkomme... Jeg købte 2 i hver farve, så har vi fint til hverdagen herhjemme... Jeg fik også købt 4 glas med elefanter på, man kunne også få dem med mange andre dyr, og de er da simpelthen så søde... Jeg fik også købt 2 små skåle, som jeg efterhånden har set ved ret mange andre bloggere, men de er da også så fine..

Jeg fik også købt lidt som ikke er til køkkenet , bla. fik jeg købt nogle af de fine kasser fra søstrene, og så fik jeg ovenikøbet de to store billigt, fordi de var skadet, og der ikke var flere tilbage :-) Alle mine køb er fra søstrene grene og fra tiger :-)


2 kommentarer:

  1. Ej, hvor er det hele bare fint! Du er så god til at spotte de gode ting Pernille :D

    SvarSlet
  2. Iiiih Anne, hvorfor kalder du mig Pernille? Måske du burde gå i seng *Gg*

    SvarSlet