tirsdag den 11. oktober 2011

Så har jeg fået lavet lidt nye smykker :-)











Så har jeg endelig været kreativ igen, og har fået lavet lidt flere smykker.. Jeg har også gang i en del mere, men det bliver lavet i etaper, og når jeg lige har tid....

Jeg har fået oprettet en "butik" på Amio , så nu må vi se om jeg kan få solgt noget af det, ellers må det jo bare ligge herhjemme og samle støv *Gg* Jeg laver det jo ikke fordi jeg regner med at kunne får det solgt, men fordi jeg syntes det er hyggeligt...

Hvis du skulle have lyst til at kigge nærmere på det, eller køber noget , kan du klikke HER :-)

7 kommentarer:

  1. Hvor er de bare flotte, du har da godt nok været flittig

    SvarSlet
  2. Mange tak :-) Ja et eller andet skulle jeg jo have natten til at gå med, mens kæresten og hundene snorkede om kap *Gg*

    SvarSlet
  3. SÅ fint altså! Kram Annesette :D

    SvarSlet
  4. Rikke fine - elsker Dahliaer. Overvejer om jeg skal bestille. ;)

    SvarSlet
  5. Nåh ja, men du ramte da plet med mit navn, hehe...

    SvarSlet