onsdag den 9. november 2011

Hold nu op jeg er blevet begavet....











Vi har været ude ved min mormor og spise i dag, og hold nu fast jeg har fået mange ting med hjem, ELSKER at besøge mormor, for det første er det super hyggeligt, har et helt specielt bånd til hende.. Og så er det da også rart at få lidt lækre ting med hjem :-)

Jeg har fået en masse kreative ting, som er på de to første billeder , 4 fine rammer hvor mine brødre er i de to af dem ( er de ikke bare nuttede? ) .. Så har jeg fået min oldefars gamle sparegris , som har en masse minder i sig. Når jeg besøgte oldefar og oldemor, spurgte min oldefar mig altid hvad jeg ville give for indholdet af grisen, jeg måtte ikke røre ved den før jeg bød.. Der efter måtte jeg så tømme den, og trække de penge fra jeg nu ville give for den, og tage resten med hjem.. Jeg kom altid hjem med mellem 400-1500 kroner :-)

Så har jeg fået en masse Bjørn wiinblad ting, en fin lille lotus skål , en anden lille skål , et lille toilet skilt , 2 rensdyr hun har købt for mig i fakta, og så en fed taske og en strikbluse.. Blusens farve er lidt misvisende på billedet, den er mørk koral farvet i virkeligheden, og ikke helt så rød som det ligner...

2 kommentarer:

  1. Hold da OP en masse små skatte. Tillykke med dem!! (og sød historie den med sparegrisen...) :o)

    SvarSlet
  2. Jeg er også bare super glad for det hele. Har længe ledt efter det store wiinblad fad, samt urtepotterne, men har ikke haft råd til at købe det hele. Så super fedt mormor lige havde det til mig :-)

    Jeg elsker sparegrisen, der er så mange minder forbundet med den.

    SvarSlet