søndag den 13. november 2011

Jule give-away :-)


Så er det tid til endnu en give-away, denne her med lidt forskelligt til fremstilling af julegodter :-)

Pakken indeholder følgende:

1 rulle odense marcipan
1 pakke odense nougat
1 pose mørk overtræk fra odense
Muffinsforme, både alm og mini.
2 juleudstikkere.

Reglerne er som altid:


1 lod - Kommentar til dette indlæg
2 lodder - Kommentar til dette indlæg+ fast læser
3 lodder - Kommentar til dette indlæg + fast læser + link til denne give away på din egen blog.


Vinderen bliver udtrukket d. 1 december kl.20 .

71 kommentarer:

  1. Rigtig gode ting!! Jeg deltager med to lodder :-)
    Mvh. Sofie

    SvarSlet
  2. Fede ting! Jeg deltager med 2 lodder ;)
    Hilsen Stine :)

    SvarSlet
  3. Uf, sikke en skøn jule-hygge give away :) Jeg vil meget gerne deltage med 2 lodder ;)

    SvarSlet
  4. Uh, lækkert. jeg vil gerne deltage med 2 lodder :)

    Line

    SvarSlet
  5. Jeg vil vældig gerne deltage med 2 lodder

    SvarSlet
  6. Nej hvor er det fint jeg deltager med 3 lodder. Linket kan findes i sidepanelet på

    http://densultnestuderende.blogspot.com/

    SvarSlet
  7. Hejsa

    Jamen jeg løber med 2 lodder :)

    Hilsen Louise (fitnizzen) - loan23@heaven.dk

    SvarSlet
  8. Uh, nice one Rikke :-)
    Det blev til 3 lodder....

    http://pigenmeddiagnoserne.blogspot.com

    SvarSlet
  9. Så fin en giveaway! Jeg er straks med på 3 lodder :)

    SvarSlet
  10. Så lækkert... er nødt til at være med på 3 lodder, så vi kan få julen bragt indenfor døren

    SvarSlet
  11. Jeg deltager også med to lodder :)

    SvarSlet
  12. Jeg deltager med to lodder. :-)

    SvarSlet
  13. Dejligt at se der allerede er så mange der vil deltage :-)

    SvarSlet
  14. Jeg deltager med 2 lodder :-)

    Therese-skov@hotmail.com

    SvarSlet
  15. Jeg vil også gerne deltage :)
    Jeg ved ikke, hvordan man tilmelder sig som fast læser, så det må blive med et enkelt lod :$

    Mvh. Sabrina

    SvarSlet
  16. ej hvor er det hyggeligt.
    den vil jeg virklig gerne vinde. jeg er på med tre lodder, og krydser alt :)

    SvarSlet
  17. Det er da en vildt hyggelig ide, vil meget gerne deltage med 2 lodder.

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet
  18. Sikke en dejlig julegiveaway.. :)
    Vil gerne være med på 3 lodder :)

    SvarSlet
  19. Ih, hvor er det en lækker giveaway, jeg vil mægtigt gerne være med på 3 lodder :o)

    SvarSlet
  20. Nææh, lige til at lave lidt juleguf :)
    Jeg vil meget gerne være med på 3 lodder..
    Din give away er linket HER
    Mvh Henriette (Ny i blogverdenen)

    SvarSlet
  21. Jeg smider da straks 2 lodder i puljen

    SvarSlet
  22. Hej Rikke.
    Jeg er med på 2 lodder. Det er en rigtig god ide du der har fået, og så kunne jeg da for en gang skyld godt tænke mig at lave lidt godt til julehyggen i år. :-D)))))

    SvarSlet
  23. Uuh spændende, jeg vil gerne være med på to lodder :D
    /Lise

    SvarSlet
  24. 2 lodder.. fast læser, som always ;) Og nu også en kommentar! Hehe

    SvarSlet
  25. Jeg er med - med tre lodder. Jeg har meldt mig som fast læser, og glæder mig til at følge med! Jeg har linket på min egen blog, også :o)

    SvarSlet
  26. Jeg synes din blog er så hyggelig at læse og de ting du laver ser namse-lækre ud :-) Krams fra Anne :-)

    SvarSlet
  27. lækker give away og skøøn blog :)
    Jeg er med på 3 lodder!!

    SvarSlet
  28. Skøn give away.
    Deltager med 3 lodder.

    Du er velkommen til at kigge forbi min give away.

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  29. Jeg vil gerne deltage med 2 lodder :-)

    Therese_skov@hotmail.com

    SvarSlet
  30. mums får helt lyst til julekonfekt nu :P

    jeg deltager med to lodder :)

    *krydser fingre*

    mail: heno26@hotmail.com

    SvarSlet
  31. Mums! Jeg smider 1 lod i puljen. :)

    SvarSlet
  32. Kunne godt bruge et spark i juleretningen ;) Tager 3 lodder!!! Mvh. Jeanne

    SvarSlet
  33. Kan man nå at snuppe det tredje lod, når jeg nu har fået linket? :)

    Line

    SvarSlet
  34. Det deltager jeg da med glæde i :D jeg har 2 lodder :)

    SvarSlet
  35. Hej
    Det ser super lækkert ud - jeg vil gerne være med.
    Mail:cecilie-worm@hotmail.com
    KH Cille

    SvarSlet
  36. hej rikke,

    sikke en lækker give away, glæder mig til at gå i gang med julegodterne;) jeg er med 2 lodder:)
    jeg skal til at lave dine æbleskiver, håber de bliver gode:)

    mvh
    Mariam

    SvarSlet
  37. Her må jeg da være med.
    Snupper 2 store lodder:-)

    Ha´en dejlig dag.

    Knus Susi

    SvarSlet
  38. 2 lodder! Fed præmie! :)
    Amanda S
    amandas4g@hotmail.dk

    SvarSlet
  39. Uh lækkert - 3 lodder tak. :)

    Eeyorenyk
    www.cautious.dk

    SvarSlet
  40. mmmmmmmmm hvor lækkert 3 lodder:)

    SvarSlet
  41. Jeg deltager med 3 lodder :)
    Linket er ude i venstre side af min blog
    mysecretplaceinlife.blogspot.com

    SvarSlet
  42. Det er jo ren jul, jeg er med på 2 lodder.

    Se evt. min give away på ablekinder.blogspot.com hvor du kan vinde et lækkert stykke tøj fra Kate's circus

    SvarSlet
  43. min søde tand tvinger mig til at sende 3 lodder afsted

    SvarSlet
  44. Lækker give away, deltager gerne med 3 lodder :)
    KH Micha

    SvarSlet
  45. Eæææææææææææææælsker din giveaway. Muuuuuuuuuuuuuuums, deltager med 1 lod<3

    SvarSlet
  46. Uh, jeg deltager meget gerne med to lodder. :)

    Christina
    (christinabonke@hotmail.com)

    SvarSlet
  47. Ej hvor dejligt!

    Jeg vil meget gerne deltage med 2 stk. lodder :)


    Sif
    anordinarygirlfromdenmark.blogspot.com

    SvarSlet
  48. Det vil jeg da gerne vinde ;-)
    1 lod til mig tak!

    SvarSlet
  49. Vi elsker marcipan i familien, så ville ikke være så tosset at få noget hjem.

    Vil gerne deltage med 2 lodder.

    Jeg kan se du trækker vinderen, mens jeg er på vej til Thailand - så jeg håber lidt, at jeg kan få dig til at lægge en kommentar på min blog eller sende mig en email (dklerke@hotmail.com), hvis jeg skulle være heldig.

    SvarSlet
  50. Ummmm lækkert med jule-lækkerrier :-) Jeg vil så gerne være med :-) Jeg nupper 3 lodder - du er velkommen forbi min blog også :-)

    Ha en dejlig dag
    Frk.Munk

    SvarSlet
  51. Jeg vil gerne deltage med 3 lodder :-)

    SvarSlet
  52. Nøj en masse dejlige godter, det kunne jeg da godt bruge. Er med på 3 lodder :)
    Mette

    SvarSlet
  53. 1 lod til mig :)
    rebekkasteens@gmail.com

    SvarSlet
  54. Jeg begynder lige med et enkelt lod, men ser, om jeg ikke kan nå at smide flere i puljen inden torsdag :-)

    SvarSlet
  55. 2 lodder her :)

    Marissa F
    RISSA-1992fjern@hotmail.com

    SvarSlet
  56. Lækkert Rikke :) Så har jeg vel to lodder.

    SvarSlet
  57. Som blogløs bliver det et enkelt, men meget håbefuldt lod :)

    SvarSlet
  58. Den må jeg være med på. med 1 lod


    Mja-louise
    m-lhc@hotmail.com

    SvarSlet
  59. Elsker julebageriet sammen med min søn. Så den præmie vil vi gerne vinde...
    2 lodder
    katrin@greencat.dk
    Knus Katrin

    SvarSlet
  60. Dejlig give-away - jeg deltager med 1 lod.

    Og dejlig blog du har der. Jeg kigger jævnligt forbi :-)

    Hilsen
    Jane

    jailbo04@gmail.com

    SvarSlet
  61. Lidt julegodter ville helt sikkert forsøde eksamenslæsningen :-)

    2 Lodder herfra :-)

    SvarSlet
  62. jeg vil gerne være med med 1 lod
    hilsen camilla andersen

    SvarSlet
  63. Sikker en LÆKKER give-away! Deltager med 1 lod. God jul :) Mvh. Christina Hald

    SvarSlet
  64. Hvor lækkert :D
    Et lod til mig tak :)

    SvarSlet