tirsdag den 1. november 2011

Nye indkøb :-)

Jeg var i dag et kort smut inde i byen , skulle ind og købe fødselsdagsgave til min mor .. Jeg skulle også finde nogle små gaver, da min mor og jeg har aftalt at lave pakkekalender til hinanden .. ELSKER at få pakkekalender , og må indrømme at jeg faktisk har fået enten pakkekalender eller weekend gaver , hvert år til jul hele mit liv *Gg* På det punkt er jeg nok aldrig blevet voksen, jeg syntes simpelthen det er så hyggeligt.. Jeg fik fundet nogle fine ting til min mors pakkekalender, fik købt hendes fødselsdagsgave, og så kom jeg altså også lige til at købe lidt til mig selv :-)

Jeg købte bla. sådan cirka halvdelen af  søstrene grene :-)




Da jeg var inde og købe fødselsdagsgaven til min mor , faldte jeg over disse skønne ugler.. Jeg kunne ikke bestemme mig for hvilken jeg skulle vælge, så købte begge to :-)


Jeg var også et smut forbi en af mine yndlingsbutikker, og fik købt lidt nyt papir til samlingen , nogle fine knapper jeg vil lave til ørestikker , og en te-dims :-)



Og så har jeg altså ikke købt mere i dag, men var lige forbi posthuset med et ordenlig læs der skulle sendes afsted :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar