søndag den 6. november 2011

Pyha, det var dælme tæt på :-(


Puha, så var hele hytten da lige ved at futte af, sikke et chok jeg fik.. Jeg skulle ud af lufte hundene, og gik så lige ind i stuen for at hente min telefon , og opdagede med det samme der var ild i en lysestage, og flammerne var ret så store.. Havde kun været ude af stuen i ca. 1 minut, så det går dælme stærkt.. Havde jeg ikke været inde i stuen, men bare gået ud med hundene, tør jeg slet ikke tænke på hvad der var sket.. Kæresten sad inde i soveværelset, og tror først han ville have opdaget det, når det var for sent til vi selv ville kunne slukke det.. Så hallelujah for jeg gik ind efter min telefon..

Jeg skyndte mig at få slukket flammerne, og lysestagen glødede og knitrede helt vildt, så fik den ud under der kolde vand , så jeg var sikker på den ikke ville antænde igen..

Metalindsatsen der sad i lysestagen røg ud da jeg skyllede den i koldt vand , og det er tydeligt der også var ild under den..

Men puha hvor bliver man dog forskrækket , og kan da ikke lade være med at tænke på hvad der kunne være sket..

2 kommentarer:

  1. Føj, sikke en ubehagelig oplevelse! Men godt at det ikke gik værre end det gjorde :-)

    SvarSlet
  2. Ja er dælme også glad for jeg lige skulle ind i stuen efter telefonen.. Men man kan da ikke lade være med at tænke på hvad der kunne være sket.. Hvis jeg ikke havde opdaget det, tror jeg i hvert fald vores bord var gået i brand..

    SvarSlet