lørdag den 24. december 2011

Julegaverne :-)






Eller dem som er relevante for bloggen :-) Jeg har fået nogle fantastiske gaver i år, bla. dem i kan se på billederne.... Ikke en eneste gave skal byttes, og alt jeg fik var noget jeg havde ønsket mig..

Jeg har i forvejen alle str. i margrethe skåle, pånær det helt store dejfad , men havde ønsket mig alle str, og så bare i bestemte farver, og var så heldig at få hele 3 og endda alle 3 med låg... Muffinformen er jeg virkelig også glad for, for den jeg har er der kun plads til 6 i, det tager jo en evighed at blive færdig med at bage, og har planer om flere slags cupcakes til min fødselsdag, så den skal helt sikkert snart i brug :-)

Bogen fra Mette Blomsterberg havde jeg også ønsket mig, sammen med nogle andre koge og bagebøger.. Men så ønsker jeg mig jo bare de andre i fødselsdagsgave, det er jo alligevel om ca. 3 uger :-)

Og så fik jeg den fine Lisbeth dahl skål af mine svigerforældre, selvom de havde sagt vi ikke var på gave.. Den er bare så fin, og kan lige se den stå med chokolader i, eller bare med lidt mos og kogler..

Min mormors gave var den jeg blev allermest overrasket, og nærmest paf over.. Vi er egentlig ikke på gave, da det i min familie kun er børnene da får gaver, så jeg plejer kun at få af mine forældre og deres partnere, min stedfars far, og så min kæreste.. eller det vil sige, min mormor plejer alligevel altid at give en lille ting.. Vi har så aftalt i år , at vi skulle give hinanden en lille gave, da jeg er træt af at få dårlig samvittighed hvert år, når gaven fra hende alligevel dukker op... Ja vi aftalte som sagt en LILLE gave, så jeg havde købt et kropspleje sæt fra Isabelle smith, som hun havde ønsket sig, det kostede altså kun 100 kroner.. Måske hun har misforstået ordet lille gave, og troet det skulle fylde lidt *Gg* For da jeg åbnede pakken, lå der en gammel nisse som koster ret mange penge, og så lå der en kuvert med mit navn på, og en med kærestens navn på... I hver kuvert lå der dælme 500 kroner!!!! Igen beviser min mormor bare hvor fantastisk en mormor hun er, elsker hende af hele mit hjerte, hun er virkelig en af de mest vigtige personer i mit liv, hun er bare noget helt specielt <3

Håber i andre har haft en fantastisk aften, og har fået både god mad, godt selskab og gode gaver...

Nu håber jeg at jeg igen kan få gang i bloggen, da den har stået lidt stille på det sidste, men jeg har simpelthen haft så travlt, og vi har fået noget som jeg i forvejen har skrevet om herinde..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar