tirsdag den 7. februar 2012

Lækker pakke fra Amo ..





Ja en lækker pakke var netop lige det pakkeposten kom med i morges.. Det var en pakke fra AMO, med 3 pakker lækkert mel, som er nye i deres sortiment.. En fuldkorns mel af rug, og 2 slags hvedemel både en fuldkorn og en alm af vårhvede... Glæder mig til at få afprøvet de forskellige typer mel, så er ret sikker på min Kenwood skal på arbejde i morgen, hvor jeg skal afprøve i hvert fald en af de lækre poser.. Med i kassen var der også 5 opskriftshæfter, med opskrifter med det nye mel, samt 5 dejskrabere.. Jeg har allerede lovet den ene dejskraber og det ene hæfte til Malou , og så skal jeg selvfølgelig også selv beholde en af hver.. Resten vil blive udlovet sammen med den give-away jeg har på trapperne :-)

3 kommentarer:

  1. Sikke en dejlig pakke at modtage :)

    SvarSlet
  2. Ej, hvor dejligt :o) Jeg er spændt på at høre, hvad du synes om dem, for jeg har selv kigget på dem, men ikke købt dem endnu :o)

    SvarSlet
  3. Hold da op - sikke en lækker pakke! :)

    SvarSlet