fredag den 7. september 2012

Lige et tip , ny AMA fedtspray :-)


Jeg plejer at købe fedtsprayen fra wilton, men den koster altså 80 kroner, så da jeg så denne flaske i super best i dag, ja så skulle den med mig hjem.. Og bonus, så koster den kun ca. 35 kroner.

Jeg ved godt man bare kan smøre sine forme med smør eller olie, men jeg syntes altså bare sådan en spray her er meget nemmere at bruge, og syntes også det giver et bedre resultat. Jeg bruger den også ofte,hvis jeg skal lave andet som skal i et smurt fad i ovnen, det er igen dejlig let, og jeg syntes det giver et bedre resultat, bla. at kagen/retten ikke bliver så fedtet, da man kan spraye et tyndt lag på..

6 kommentarer:

  1. Hvad består sprayen egentlig af?

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg må erkende jeg ikke har kigget på indholdsfortegnelsen, men foran står der det er lavet af planteolier...

      Slet
  2. Skøn blog du har fået. Jeg så godt reklamen m.h.t. den spray - skal også have købt et par sykker.
    Hilsen Charlotte

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak :-) Den kan i hvert fald anbefales, den fungere bare perfekt, har brugt den flere gange nu. De har dem forresten på tilbud til 30 kroner denne uge, i super best :-)

      Slet
  3. Ej hvor fedt at man nu kan købe fedt spray i alm. supermarkeder. Er selv en stor fan af fedt spray men har før altid kun kunne få dem igennem min kokke storebror. Så bare det at man nu selv kan finde dem på hylderne når man er ude at handle er jeg da kæmpe stor fan af ^_^

    Hvor meget er der egentligt i sådan en flaske til 35kr.?

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er super skønt man nu kan købe dem i supermarkedet, super best har dem på bud til 30 kroner i denne uge :-) Der er 250 ml i , ligesom den fra f.eks wilton :-)

      Slet