lørdag den 16. februar 2013

Give away i samarbejde med den gamle fabrik :-)


Så er det tid til endnu en give-away. Denne gang er det i samarbejde med Den gamle fabrik, som har været så søde at smide et glas hindbær marmelade med i puljen . Udover marmeladen er der en ugle bageform, en dejskraber, en pose kanel og en pose kardemomme.

Hvis du er i tvivl om hvad du skal bruge marmeladen til, kan jeg klart anbefale at bage disse skønne hindbærsnitter med citron og vanilje:


Opskriften på snitterne finder du lige HER :-)

Reglerne er som altid :

1 lod - Kommentar til dette indlæg
2 lodder - Kommentar til dette indlæg+ fast læser
3 lodder - Kommentar til dette indlæg + fast læser + link til denne give away på din egen blog.

Vinderen bliver trukket d. 1-3-2013.

31 kommentarer:

  1. Hejsa - her vil jeg da gerne deltage. Lækker give away for de bagetossede :-).
    Jeg deltager med 3 lodder.
    Glæder mig til at følge dig :-)

    God søndag.

    Hilsen Trine

    SvarSlet
  2. Ja da :) jeg er da med. Sød form.
    2 lodder.

    SvarSlet
  3. Jeg er med på 3 lodder :)
    ..men jeg kan ski ikke vente så længe med at lave hindbær snitter -de er min favorit :)
    Hilsen Leneskage.dk

    SvarSlet
  4. Hey ;-D
    Jeg ledte efter en opskrift på hindbærsnitter... og vupti her er du.
    Deltager gerne med 2 lodder... og glæder mig til at udforske din blog meget mere.
    - Pia

    SvarSlet
  5. Napser 2 lodder. :-)
    En rigtig skøn ugleform....
    katrin@greencat.dk

    SvarSlet
  6. snupper 2 lodder

    Jane_mig@hotmail.com

    SvarSlet
  7. Fantastisk ugleform. Min datter og jeg selv vil elske den.
    Deltager med 2 lodder.

    Kh. Martine (mjeskildsen@gmail.com)

    SvarSlet
  8. 2 lodder - lægger en kommentar og er selvfølgelig fast læser :)

    SvarSlet
  9. Super lækker Give Away som jeg meget gerne vil deltage i :) Jeg smider 2 lodder i puljen :)

    SvarSlet
  10. Så har jeg 3 lodder med i puljen, har linket til din give-away og blogtræffet :-)

    SvarSlet
  11. lækkert, lækkert,lækkert jeg deltager da lige med 2 loder :)

    SvarSlet
  12. Jeg vil gerne deltage med 2 lodder :-)
    Kh Sabrina

    SvarSlet
  13. 2 lækre lodder til mig til denne fantastisk lækre give-away.
    Trinsling@gmail.com

    SvarSlet
  14. Hej - jeg vil meget gerne deltage

    SvarSlet
  15. 3 lodder :)

    kig også gerne forbi min give away:
    http://krea-kaos.blogspot.dk/2013/02/give-away-9.html

    SvarSlet
  16. Hvor er det en fin give away(:
    Deltager med 3 lodder.

    Du er velkommen til at kigge forbi min give away, hvor man kan vinde et flot armbånd(:

    http://dyreglad-pige.blogspot.dk/2013/02/give-away-nr-29.html

    SvarSlet
  17. Jeg vil gjerne prøve lykken med 2 lodd :)
    Klem fra Tonje

    SvarSlet
  18. Deltager med 1 lod.

    denlilleverden@ofir.dk

    SvarSlet
  19. 1 lod :)
    www.lostinanotherworld.bloggersdelight.dk

    SvarSlet
  20. Jeg deltager med 1 lod :)
    Held og lykke til alle.

    SvarSlet
  21. Sikke en lækker give away, jeg deltager med 3 lodder;)
    Mvh Pia
    piarotbl@yahoo.dk

    SvarSlet
  22. Hov jeg skal da lige nå at smide 1 lod i puljen

    SvarSlet
  23. lækker konkurrence, har længe ønsket mig en ny form og denne er så skøn.... deltager med 2 lodder

    SvarSlet
  24. Mums
    Deltager med glæde med 2 lodder. :-D
    Skindbjerg.olsen@hotmail.com

    SvarSlet
  25. Prøver med 2 lodder, og krydser fingre :-)

    Vh Stephanie
    agf_fanen@hotmail.com

    SvarSlet