torsdag den 14. juli 2011

Indbagt laks med spinat :-)


Mmm, her i huset elsker vi laks, og prøver at lave det på så mange forskellige måder som muligt, og afprøver jævnligt nye opskrifter og ideèr... Her den anden dag blev det til en klassisk omgang indbagt laks med spinat, dertil nye kartofler og salat. Vi fik ingen sovs, men bare en smørklat ovenpå kartoflerne..

Jeg gider ikke skrive en egentlig opskrift, for det er jo simpelthen så enkelt at lave... Jeg har brugt 1 plade butterdej pr. stk. laks.. Laksen brunede jeg lige kort på panden , inden de blev samlet i butterdejen...
Jeg lavede så lidt stuvet spinat, altså spinat med en lille smule madlavningsfløde i, som jeg puttede inden i pakken også... Super simpel, men smager simpelthen bare så skønt..


Så fik det ellers bare en tur i ovnen, og vupti, så var der mad :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar