søndag den 1. januar 2012

Nytåret her hos os :-)


Se lige de fine roser , købte dem oppe i den lokale super best, syntes simpelthen de er så fine med glimmer på :-)
Vi er ikke så meget til nytåret, så vi hygger altid bare herhjemme med hundene. Men selvom selve aftenen ikke siger os det vilde, så vil vi altså gerne have noget god mad, og det må man bestemt sige vi fik..

Til forret fik vi de marinerede tigerrejer jeg har skrevet om et par gange herinde.. "Opskriften" er lige HER


Til hovedret fik vi en skøn skøn oksefilet, dertil fik vi bagekartofler med hvidløgssmør, whiskysovs og salat.. Det er første gang jeg har tilberedt en oksefilet, men den blev simpelthen perfekt smørmør og saftig.. Så tak til Malou og de andre madnørder for hjælpen :-)



Til dessert fik vi en lagkage med chokolademousse, passionsfrugtmousse og pyntet med jordbærmousse , passionsfrugtmousse, chokoladehjerter og friske jordbær. Kagen blev simpelthen SÅ fantastisk , så den får sit eget indlæg.. Jeg lavede den egentlig som en test, da jeg jo fylder år meget snart, og derfor skal have gæster til kaffebord, og der skal helt sikkert være sådan en kage på bordet..


Da det blev midnat skålede vi i jordbærsaft og cola *Gg* Og så fik vi hjemmelavet kransekage konfekt, som jeg har blogget om herinde et par gange.. Billeder må i undvære denne gang...

Håber i andre havde en hyggelig aften, og ikke har alt for ondt i håret i dag..

1 kommentar:

  1. Det lyder som en hyggelig aften med skøn mad :-) Roser med glitter har jeg aldrig set før, men de er virkelig fine :)

    SvarSlet